کسب مقام اول مسابقات آمادگی جسمانی کشور توسط دبیر محترم تربیت بدنی

آمادگی جسمانی (physical fitness) به وضعیتِ سلامت جسم و توانایی‌های آن در افراد می گویند. به بیان دیگر، آمادگی جسمانی مجموعه ای از فاکتورهای متفاوت از جمله قدرت عضلانی، استقامت عضلانی، استقامت هوازی، انعطاف پذیری و ترکیبی بدنی است.

یعنی اگر فعالیت‌های بدنی و کارهای روزمره را بدون خستگی مفرط در تمام مراحل زندگی انجام دهیم، پس از آمادگی جسمانی بالایی برخورداریم.

از طرفی بعضی از افراد به‌صورت ذاتی آمادگی جسمانی بالایی دارند. یعنی این افراد در انجام حرکات ورزشی بهتر از دیگران عمل می کنند.

در صورتی که عده‌ای دیگر باید ابتدا این قابلیت را کسب کنند. جای نگرانی نیست چون از طریق ورزشِ مناسب، تغذیه اصولی و استراحت کافی، این ویژگی به دست می‌آید.

شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ، نتایج مسابقات آمادگی جسمانی کشوری اعلام گردید وسرکار خانم حمیده دوست پرست دبیر محترم تربیت بدنی ، موفق به کسب مقام اول کشوری در این مسابقات شدند.

سركار خانم حميده دوست پرست دیدن نام و چهره شما در میان معلمان به عنوان معلم شاخص کشوری باعث خوشحالی و مسرّت است. برای شما و همه ی همکاران عزیزمان آرزوی موفقیت داریم ، امیدوارم که موفقیت هایتان پایدار باشد و انشاالله همچنان شاد و پر انرژی باشید.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20