شرکت دانش آموزان و همکاران در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان

همين ايستادگي شما ملت است كه بالاخره دشمن متجاوز زورگوي دروغگوي مستكبر را از اوج نخوتش به زير خواهد آورد و به زانو خواهد افكند.
  “مقام معظم رهبري”
روز جمعه مورخه 13 آبان ماه 1401 مراسم سیزده آبان از ساعت ۹:۳٠ صبح به صورت تجمع در صحن امامزاده سید حمزه(ع) آغاز شد و مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر فتنه‌گر، خشم انزجار خود را از دسیسه‌های دشمنان اعلام کردند.

در این مراسم شرکت کنندگان با حضور در گلزار شهدای مدفون شده و نثار شاخه های گل ضمن احترام به مقام شامخ شهیدان با آرمان های آنان و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند. شرکت کنندگان در این اجتماع که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی، تمثال رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی و پلاکاردهایی با مضامین ضد استکباری و سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست و مرگ بر فتنه گر تصویری مقتدرانه از همراهی و هماهنگی ملت در دفاع از ارزش های انقلاب به نمایش گذاشتند.

شرکت کنندگان در اجتماع یوم الله ۱۳ آبان در قطعنامه پایانی این مراسم تاکید کردند: ما شرکت کنندگان در این مراسم ضمن اعلام حمایت از اقدامات انقلابی مجلس، دولت و دستگاه قضا مصرانه بر مقابله مستمر بر فتنه انگیزی‌ها و اخلال‌گری‌ها تاکید و از مسئولین امر می‌خواهیم ضمن رسیدگی به مشکلات معیشتی و رفاهی مردم صف معترضان و اعتراضات به حق آنان را از مغرضان جدا دانسته و راه‌کارهای قانونی بیان انتقادات را فراهم کنند.

دانش آموزان و همکاران محترم آموزشگاه با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان شعار مرگ بر آمریکا سر دادند و همچنین در پایان مراسم در نماز جماعت شرکت نمودند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20