برگزاری مراسم تحلیف به مناسبت 13 آبان

همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی، مراسم تکریم و معارفه مسئولان واحدهای بسیج دانش‌آموزی کاشمر در محل مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه کاشمر در مراسم معارفه مسئولان بسیج دانش آموزی ضمن تشکر از مسئولان سال قبل گفت: مسئول و مدیر بودن توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌شود، زمانی که این امر بر دوش ما است باید به بهترین نحو آن را به پایان برسانیم و فروتنی و شکستن نفس در این راه از مهمترین فضایل انسانی است.

وی افزود: اخلاق نیکو یکی از صفات پسندیده در اسلام و از شیوه های مطلوب جاذبه دینی و فضایل انسانی است. برای نیروهای بسیجی که با مردم ارتباط دارند این موضوع حائز توجه است. خوش رفتاری و اخلاق نیکو به عنوان یک رفتار مطلوب در میان نیروهای بسیجی رایج است.

 این مراسم صبح روز یکشنبه، با حضور امام جمعه شهرستان و سایر مسئولان و همچنین مسئولان واحد بسیج دانش آموزی دبیرستان های متوسطه ۲ دخترانه و پسرانه، با اجرای برنامه های متنوع و اهدای لوح تقدیر و جوایز و خواندن میثاق نامه بسیج دانش آموزی برگزار شد.

همچنین در این مراسم از خانم مهدیس رجب زاده دانش آموز فعال پایه یازدهم تجربی این آموزشگاه به دلیل کسب رتبه اول در رشته نماهنگ مسابقات هفته دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20