برگزاری جلسه انگیزشی کنکور

شنبه 27 فروردین ماه ۱۴۰۱ جلسه انگیزشی کنکور با حضور رتبه برتر کنکور (دانشجوی رشته پزشکی) ویژه دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم برگزار شد.

در ادامه جلسه دانش آموزان سوالات خود را مطرح کردند و سوالاتشان پاسخ داده شد.

حرف های انگیزشی را همه ما بلد هستیم اما گاهی اوقات و فقط نیاز داریم که یک شخصی که کار بلد باشد و در این زمینه مهارت و تجربه کافی را داشته باشد یادآوری کند و به عبارتی یک تلنگری به ما بزند.

در جلسات انگیزشی کنکور دقیقاً این اتفاق می‌افتد علاوه بر این در این همایش ها و جلسات نکاتی برای افزایش تمرکز، مدیریت زمان و یا اگر سوالی در سر جلسه کنکور بلد نبودید مهار کردن استرس را تاحدودی آموزش می دهند.

انگیزه و انرژی، تاثیر خیلی زیادی در زندگی همه ما آدم‌ها دارد چون باعث می‌شود اگر در مسیری که هستیم ناامید شدیم و یا خسته شدیم یا توان ادامه راه را نداشتیم به ما یادآور شود که هدفی داریم و آینده روشنی در انتظار ماست که باید الان تلاش کنیم و با خود بگوییم باید بتوانیم شایدای وجود ندارد.

همه ما آدمها در مرحله‌ای از زندگی مان دچار ناامیدی می شویم که با خواندن جملات انگیزشی و یا گوش دادن به پادکست های انگیزشی یا آهنگ های انگیزشی و شرکت در همایش انگیزشی کنکور خیلی کمک حالمان میشود.

دانش آموزان کنکوری هم با شرکت در همایش انگیزشی کنکور می توانند انرژی و انگیزه از دست داده خود را در این مسیر با این روش جبران کنند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 1/20