برگزاری اولین اجلاسیه مجلس دانش آموزی

یکشنبه مورخه 1 آبان ماه 1401 نخستین اجلاسیه مجلس دانش‌آموزی شهرستان کاشمر در محل سالن همایش فرمانداری برگزار شد. رئیس‌ شورای‌ دانش‌آموزی‌ و مسئول بسیج‌ آموزشگاه‌ در این اجلاسیه شرکت نمودند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر، بیان نمودند مجلس دانش‌آموزی، مهم‌ترین ساختار دانش‌آموزی کشور است و به نوعی مهمترین تریبون نوجوانان کشور است، بر این اساس جا دارد که این مجلس در ساختار تصمیم‌سازی و اجرایی شهرستان، استان و کشور جای خود را پیدا کند.همچنین جناب آقای تاج‌محمدی در نخستین اجلاسیه دانش‌آموزی کاشمر با اشاره به اینکه مجلس دانش آموزی کاشمر جزء فعال ترین مجالس دانش آموزی کشور است، اظهار نمودند: تشکل های دانش آموزی برای ما بسیار موضوع مهم و جدی است، اساساً بستر تحقق سند تحول بنیادین همین تشکل‌های دانش‌آموزی هستند، به جز این، تحقق سند تحول بنیادین شاید دور از ذهن باشد و مجلس دانش‌آموزی، مهم‌ترین ساختار دانش‌آموزی کشور و به نوعی مهمترین تریبون نوجوانان کشور است. بنابراین جا دارد که این مجلس در ساختار تصمیم‌سازی و اجرایی شهرستان، استان و کشور جای خود را پیدا کند.

لازم به ذکر است در اولین اجلاسیه مجلس دانش‌آموزی شهرستان کاشمر، جناب آقای نیک بین، نماینده ترشیز، جناب آقای تاج محمدی، مدیر آموزش و پرورش و روسای اداره آموزش و پرورش کاشمر، روسای شورای مدارس و مسئولان بسیج دانش‌آموزی مدارس حضور داشتند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20